TVNET GRUPA ielaužas TV reklāmas tirgū

No 2026. gada TVNET GRUPA pārņems reklāmas pārdošanu 12 TV kanālos, kas līdz šim bija Helio pārziņā. Tas nozīmē jaunu dinamiku Latvijas televīzijas reklāmas tirgū – pēc ilgiem stagnācijas gadiem, ko noteica tikai divi galvenie spēlētāji, beidzot parādīsies trešais tirgus dalībnieks.
TVNET GRUPA, šovasar nosvinēja 25 gadu jubileju, gadu gaitā izaugot līdz 5 tiešsaistes zīmoliem - tvnet, apollo, receptes, spoki, tvnet+, kā arī šobrīd aktīvi paplašina darbību jaunos mediju virzienos.
✅ Jaunās iespējas reklāmdevējiem Tvnet grupā:
Kopš šī gada – reklāmas izvietošana lielākajos Rīgas kinoteātros.
No 2026. gada – reklāmas izvietošana 12 TV kanālos (duo 3, duo 5, duo 6, filmzone, kanal 7, kino 7, Kidzone mini, kidzone max, epic drama, viasat explore, viasat history, viasat kino comedy)
🔒 Kāpēc tas ir svarīgi zīmoliem?
Lokālo mediju nozīme turpinās pieaugt, it īpaši brand safety aspektā. Laikmetā, kad pieaug bažas par fake news un AI ģenerētu saturu, zīmoli arvien biežāk izvēlēsies drošus, uzticamus kanālus, kuros var integrēti un droši stāstīt savus stāstus.
Dalies ar rakstu