Pinterest reklāma tagad ir pieejama arī Latvijā!

No šīgada aprīļa Latvijā ir pieejamas Pinterest reklāmas, paverot zīmoliem jaunas iespējas piesaistīt potenciālo klientu uzmanību.
Pinterest nav parasta sociālo mediju platforma, tā kalpo kā vizuāla meklētājprogramma. Ar vairāk nekā 482 miljoniem aktīvo lietotāju mēnesī visā pasaulē, Pinterest piedāvā unikālu vietu, kur lietotāji var iedvesmoties un atklāt jaunas idejas. Neatkarīgi no tā, vai tiek plānots sapņu ceļojums, mājas remonts vai gardas vakariņu receptes, Pinterest lietotāji ir tie, kas vienmēr meklē jaunas un aizraujošas idejas.
Auditorija
Attēlā apskatāma Pinterest Latvijas auditorijas statistika. Novērojams, ka pārliecinoši lielākā daļa no auditorijas ir sievietes un lielākā daļa no auditorijas ir vecumā no 18 līdz 34 gadiem.


No izpētes līdz lēmumam
Kad cilvēki apmeklē Pinterest, viņi vēl var skaidri nezināt, ko tieši viņi meklē. Lai gan Pinterest lietotāji sāk izpēti bez konkrēta zīmola prātā, bieži vien viņi to beidz ar pieņemtu lēmumu. Tas nozīmē, ka Pinterest, var nodrošināt ievērojamu atdevi no ieguldījuma.
Nākotne
Pinterest lietotāji ir orientēti uz nākotni, izmantojot platformu, lai plānotu un sagatavotos saviem nākotnes projektiem un mērķiem. Viņi meklē iedvesmu un idejas, kas palīdzēs sasniegt šos mērķus.


Ar nodomu pirkt
55% lietotāju izmanto Pinterest ar nodomu pirkt. Šī tendence padara Pinterest par ideālu vietu uzņēmumiem, lai sasniegtu potenciālos klientus tieši tad, kad viņi ir gatavi veikt pirkumus.
Pinterest reklāmu pieejamība Latvijā iezīmē jaunu digitālās reklāmas ēru, piedāvājot uzņēmumiem unikālu iespēju sasniegt daudzveidīgu auditoriju. Ar dažādiem unikāliem formātiem un ''tārgetēšanas'' iespējām zīmoli var efektīvi piesaistīt potenciālos klientus, veicinot zīmola atpazīstamību un pārdošanas apjomus. Pinterest ļauj uzņēmumiem radoši izpausties un sasniegt mērķauditoriju, kas aktīvi meklē iedvesmu un jaunus produktus, padarot to par ideālu vietu digitālajai reklāmai.
Dalies ar rakstu