Leg&Go
e-veikala pārdošanas uzrāviens
Realitāte
Leg&Go, Latvijas zīmols, kas ražo ilgtspējīgus un inovatīvus līdzsvara riteņus un mēbeles bērniem, uzticēja iProspect Latvia izaicinošu uzdevumu – dubultot e-veikala apgrozījumu un paplašināt exporta tirgus.


Risinājums un izpilde
Lai veicinātu papildu pieprasījumu pēc Leg&Go produktiem, mediju mixā tika pievienotas Meta reklāmas. Vizuālie materiāli un reklāmas tekstu stratēģija tika pielāgota, lai uzsvērtu produktu galvenās unikālās priekšrocības. Tika ieviestas regulāras izpārdošanas kampaņas, kā arī paplašināts preču klāsts visos reklāmas kanālos.
Rezultāts
107%
YoY Ieņēmumi
96%
Zīmolu meklēšanas vaicājumu pieaugums no meta reklāmām