Globālās reklāmu tēriņu prognozes 2024

Dentsu pārskatā “Global Ad Spend Forecasts May 2024” ir norādīts, ka globālais reklāmu tēriņu pieaugums būs 35,8 miljardi ASV dolāru, 2024. gadā sasniedzot 754,4 miljardus ASV dolāru, kas ir 5,0% pieaugums. Tas pārsniedz pasaules ekonomikas izaugsmes tempu par 3,2%. Paredzams, ka Amerika būs līdere ar 5,9% pieaugumu, savukārt digitālā reklāma turpina pārspēt, pieaugot par 7,4%, lai aizņemtu 59,6% tirgus. Galvenie virzītāji ir ASV prezidenta vēlēšanas un Parīzes olimpiskās spēles. Izaugsmi vēl vairāk veicina savienotās televīzijas, mazumtirdzniecības mediju un programmatiskās reklāmas pieaugums. Raugoties nākotnē, tiek prognozēts, ka globālie reklāmu tēriņi līdz 2026. gadam sasniegs 819,1 miljardu ASV dolāru ar 4,5% CAGR.
Dalies ar rakstu