Giraffe360
Kāpināt kvalitatīvo līdu apjomu
Realitāte
Giraffe360 ir Latvijas izcelsmes tehnoloģiju uzņēmums, kas bāzējas ASV, Lielbritānijā un Latvijā, sniedz 360° virtuālo ceļojumu izveides pakalpojumus nekustamo īpašumu aģentiem. Giraffe360 izaicināja iProspect Latvia attīstīt un paplašināt savu biznesu, piesaistot vairāk mākleru, kas abonētu Giraffe360 pakalpojumus.


Risinājums un izpilde
Facebook tika izvēlēts kā galvenais kanāls, pamatojoties uz vēsturisko sniegumu, sasniedzamību un izmaksu efektivitāti. Pēc nekustamā īpašuma tirgus un konkurentu izpētes, iProspect Latvia ieteica vizuālo materiālu un reklāmas teksta uzlabojumus, izveidoja vairākas jaunas mērķauditorijas. Giraffe360 iekšējie dati par līdu kvalitāti tika savienoti ar mediju datiem Datu pārvaldības platformā Datorama, nodrošinot ikdienas ieskatu KPI izpildē.
Rezultāts
Ar jauno pieeju mērīšanai, izsekošanai, tirgus izpratnei, mērķauditorijām un reklāmas materiālu kvalitātei, kā arī testiem un optimizācijai, mēs novērojām:
50%
samazinājumu ideālā klienta profila (ICP) līdu CPA
25%
ICP daļas pieaugumu no visiem līdiem
20%
ICP līdu apjoma pieaugumu
5x
Facebook reklāmas iespaidā Giraffe 360 zīmola meklējumi palielinājās vairāk nekā 5 reizes, kas atnesa papildus konversijas no Google search un arī no tiešajiem lapas apmeklējumiem.