TexMex
Veicināt atpazīstamību jaunai mērķa grupai
Uzdevums - izaicinājums
Uzrunāt jaunus auditorijas segmentus TexMex auditorijai, pielāgojot mediju stratēģiju to dzīvesveidam un ieradumiem. Santa Maria, būdams ļoti labi pazīstams zīmols tradicionālajai auditorijai, vēlējās piesaistīt jaunus auditorijas segmentus, īpaši Z paaudzes un Millenial paaudzes pārstāvjus. Mērķis bija veicināt zīmola atpazīstamību starp auditorijām, kas savā virtuvē ievieš arvien jaunas garšas. Lai to sasniegtu, bija nepieciešams pielāgot mediju stratēģiju, ņemot vērā šo grupu dzīvesveidu un ieradumus.


Stratēģija / Risinājums
Zinot Santa Maria TexMex mērķa grupas segmentus, tie tika atkārtoti izveidoti Dentsu CCS panelī saskaņā ar auditorijas zīmola izveidotajiem profiliem. Tie tika konsolidēti ar TexMex regulāro pētījumu datiem, lai izveidotu stratēģisko pieeju. Aģentūras un klienta padziļinātie apvienotie dati sniedza: - Ieskatu par segmenta lielumu un potenciālu, kā arī vērtībām un dzīvesveidu; - Mērķa grupu svarīgākajiem izvēles priekšnosacījumiem; - Efektīvāko mediju saskares punktu noteikšanu katram mērķa segmentam; - Informāciju kā pielāgot kampaņas materiālu uzrunas veidus un vizuālo identitāti; Uzņemoties patiesu risku mainīt ierasto stratēģiju un izvēlēties līdz šim neierastu mediju, kā arī komunikācijas kombināciju veidojām ilgtermiņa sadarbību ar influenceriem, TexMex ēdināšanas treileri, masu kanālu vietā izvēlējāmies kanālus, kuros varējām būt tuvāk auditorijai viņu ikdienā.
Rezultāts
+5%
Zīmola priekšroka un pirkumu pieaugums salīdzinājumā pret iepriekšējo kvartālu
+10%
Spontānās atpazīstamības pieaugums mērķa grupā pret iepriekšējo kvartālu