Vīriešu auditorijas tendences Pinterest platformā

Neskatoties uz stereotipiem, vīrieši ir liela un nozīmīga daļa no Pinterest lietotāju kopienas, ietekmējot digitālās kultūras attīstību. Pinterest pirmo reizi publicējis īpašu vīriešu tendenču apkopojumu, kurā noskaidrots, kā vīriešu auditorija, īpaši Gen Z, rekordlīmenī aktīvi veido iesaisti konkrētajā platformā.
Vīrieši sastāda vairāk nekā trešdaļu no Pinterest globālās lietotāju bāzes. Tas zīmoliem paver iespējas sasniegt auditoriju, kas novērtē pozitīvu, autentisku un mērķtiecīgu saturu.
Auditorija
Vīrieši sastāda ievērojamu daļu no Pinterest lietotājiem un Gen Z vīrieši ir visstraujāk augošā auditorijas grupa

Mentālā veselība un autentiskums
Saskaņā ar GWI datiem, 65% vīriešu visā pasaulē vēlas izpaust savu patieso būtību tiešsaistē.
Gandrīz puse ASV vīriešu uzskata, ka sociālie mediji negatīvi ietekmē mentālo veselību. Pinterest izceļas kā droša un iedvesmojoša vide, kas veicina labbūtību un personīgo izaugsmi.
Gen Z un Millennial vīrieši Pinterest platformā:
- Ir lojāli zīmoliem, kas viņus uzrunā;
- Veic produktu izpēti pirms pirkuma veikšanas;
- Ir gatavi uzņemties risku būt agrīnajiem lietotājiem. Meklē unikālu stilu, ceļojumu idejas un tehnoloģiju jaunumus.
Pinterest vīriešu auditorija ne tikai aug, tā attīstās. Šie lietotāji pieglabā sev saturu ar mērķi, veidojot kolekcijas par fitnesu, finansēm, estētiku un hobijiem. Reklāmdevējiem tas nozīmē:
- Auditoriju ar augstu ieinteresētību
- Platformu, kas veicina pozitīvas zīmolu asociācijas.
- Iespēju uzrunāt vīriešus autentiskā un jēgpilnā veidā.
Intereses
Pinterest vīrieši aktīvi interesējas par pilatēm un tām līdzīgām aktivitātēm, rokdarbiem un citiem radošiem hobijiem, kā arī vecāku būšanu

Dalies ar rakstu