Globālās reklāmu tēriņu prognozes, jūnijs 2025
pdf

dentsu jaunākajā globālajā reklāmas tēriņu prognožu izdevumā apkopoti dati no 56 tirgiem, sniedzot ieskatu par galvenajām mediju ieguldījumu tendencēm 2025. gadā un turpmāk. Neskatoties uz ekonomikas izaugsmes palēnināšanos, reklāmas izdevumi pasaulē tiek prognozēti ar 4,9% pieaugumu, sasniedzot 992 miljardus ASV dolāru. Digitālā reklāma turpina dominēt, veidojot 68,4% no kopējā reklāmas budžeta, ar strauju izaugsmi tādās kategorijās kā Retail Media (+13,9%), Paid Social (+9,2%) un Paid Search (+8,3%). Īpaša uzmanība tiek pievērsta algoritmu vadītai reklāmai, kas līdz 2027. gadam varētu veidot pat 78,1% no kopējiem tēriņiem. Straujāk augošie tirgi ir Indija, Brazīlija un Apvienotā Karaliste, kas turpina virzīt inovācijas un digitālo izaugsmi.

Lejuplādēt pētījumu

Dalies ar rakstu