Programmātiskā reklāmas pirkšana pieejama EHR grupas Online radio

EHR.fm ir bezmaksas audio lietotne, kurā 5 EHR FM stacijas un vairāk nekā 30 tematiskie online kanāli, podkāsti un video saturs apvienoti vienuviet.
Jau tagad lietotnē ir pieejama programmātiskā plānošana kas, izmantojot DSP (piemēram, DV360, Eskimi u.c.), ļauj ērti plānot un pārvaldīt kampaņas.
Unikālā auditorija
Ar reklāmas risinājumiem iespējams sasniegt līdz pat 300 K lielu unikālo auditoriju, lielākoties Rīgas un Pierīgas iedzīvotāji vecumā no 25-45 gadiem.

Tiek piedāvāti divi reklāmas formāti (audio + baneris):
• Preroll (līdz 10 sek.) – skan, uzsākot kanāla atskaņošanu.
• Midroll (līdz 30 sek.) – skan reklāmas pauzē.
Šobrīd tārgetēt reklāmu ir iespējams pēc :
• izmantotās ierīces / operētājsistēmas
• lokācijas/ģeotārgetings
Sākot no šī gada pēdējā ceturkšņa tiks piedāvātas padziļinātākas targetēšanas iespējas pēc dzimuma, interesēm, ienākumiem u.c.
Dalies ar rakstu