Addressable TV Latvijā: Jauna ēra video reklāmai

Pēdējo 10 gadu laikā Addressable TV (ATV) jeb mērķētā televīzijas reklāma ir kļuvusi par vienu no populārākajiem digitālās reklāmas risinājumiem pasaulē. Tā ļauj reklāmdevējiem precīzi sasniegt konkrētas mājsaimniecības, balstoties uz to ģeogrāfisko atrašanās vietu, demogrāfiju un citiem datiem. Šī pieeja kļūst arvien populārāka, pateicoties tehnoloģiju attīstībai un pieaugošajam pieprasījumam pēc personalizēta satura.
Arī Latvijas reklāmdevējiem ir pieejama Addressable TV iespēja – platformā Go3. Šobrīd SIA All Media Latvia piedāvā šo risinājumu četros populāros TV kanālos: TV3, TV3 Life, TV6 un TV3 Plus.
Go3 platformai Latvijā ir līdz pat 280 000 unikālo lietotāju mēnesī, no kuriem 47% dzīvo Rīgā un Pierīgā. Lielākā daļa auditorijas (88%) ir vecumā no 18 līdz 59 gadiem, ar vidējiem vai augstiem ienākumiem (79%). Tas padara Go3 par īpaši pievilcīgu platformu reklāmdevējiem, kas vēlas sasniegt maksātspējīgu un digitāli aktīvu auditoriju.
ATV specifika
• Addressable TV video reklāma tiek servēta tikai Go3 abonomentu lietotājiem.
• Lietotājiem, kas augstāk minētos kanālus skatās izmantojot kabeļoperatoru pieslēgumus, satelīttelevīziju vai jebkuru citu digitālo televīziju, reklāmas pauzes tiek aizpildītas ar klasiskā veidā pirkto TV reklāmas saturu.
• Programmas saturs Go3 un citu pieslēgumu lietotājiem paliek nemainīgs, atšķiras tikai reklāmas paužu saturs.
• Ņemot vērā tārgetācijas iespējas, ko sniedz ATV, reklāmas pauzes var tikt personalizētas katram Go3 lietotājam.
Addressable TV salīdzinājums ar Lineāro TV
Tabulā varat apskatīt galvenās ATV priekšrocības attiecībā pret lienāro televīziju.

ATV risinājums Latvijā vēl ir salīdzinoši jauns, taču tā attīstības potenciāls ir ievērojams – gan kanālu skaita, gan tārgetācijas iespēju, gan datu analīzes ziņā. Jau šobrīd tas paver jaunas iespējas reklāmdevējiem, kuri vēlas izmantot televīziju kā efektīvu un mērķētu reklāmas kanālu.
Dalies ar rakstu