COPO
Patērētājs tavā kabatā: Esam izveidojuši inovatīvu mākslīgā intelekta risinājumu, lai palīdzētu klientiem veidot ciešāku saikni ar savu auditoriju
Mūsu piedāvājums
Mēs piedāvājam divu veidu COPO risinājumus, lai palīdzētu tev veidot saikni ar auditoriju, izmantojot personalizētas mākslīgā intelekta personības

KO TU IEGŪSI:
DIGITĀLAIS SPECIĀLISTS ČATĀ
- Vietējais mediju eksperts - Padziļinātas zināšanas par reģionālo mediju vidi un digitālo stratēģiju nodrošina lokāli atbilstošus ieteikumus.
- Datu vadīts - Pārvērš sarežģītus mediju datus skaidros, rīcībai gatavos pārskatos vadībai un komandām.
- Stratēģiska domāšana - Uzdod pareizos jautājumus, lai izaicinātu un virzītu mediju aģentūru sniegumu.
- Gudra pircēja domāšana (balstīta uz CCS) - Analizē reklāmas kā patērētājs. Salīdzina, uzdod jautājumus un meklē reālu ieguldījumu atdevi.
- Vairāk nekā klikšķis - Fokusējas ne tikai uz reklāmas veiktspēju, bet arī uz to, kā tā rezonē ar auditoriju.
TAVAS AUDITORIJAS MI PERSONĪBA ČATĀ
- Draudzīga saruna ar mērķauditoriju 24/7
- Tūlītēja atgriezeniskā saite par zīmolu, kategoriju, stratēģiju, vizuālo materiālu un citiem tematiem, balstoties uz reāliem datiem
- Iespēja testēt jaunus konceptus uz savas auditorijas
- Ātra un izmaksu ziņā efektīva alternatīva patērētāju aptaujām vai fokusa grupu diskusijām
- Iepazīsti savu auditoriju labāk nekā viņu mamma
Datu avoti un galvenās priekšrocības
COPO apvieno ieskatus no visiem galvenajiem datu avotiem vienā viedā platformā, nodrošinot gudrākus, uz datiem balstītus lēmumus


Galvenās priekšrocības salīdzinājumā ar ChatGPT
COPO apvieno zīmolam specifiskus ieskatus un vietējā tirgus ekspertīzi, lai nodrošinātu nozīmīgākus un rīcībai gatavus rezultātus nekā vispārēji MI rīki.