Jauns meklēšanas kampaņu rīks: Google AI Max

No šī gada jūlija visām Google meklēšanas kampaņām ir pieejams jauns rīks - Google AI Max

Tas ir ar mākslīgo intelektu vadīts funkciju kopums, kas izstrādāts, lai uzlabotu targetēšanu un radošo veiktspēju Google meklēšanas kampaņās.


Search term matching

• Automātiski paplašina sasniedzamību, izmantojot plašās atbilstības atslēgvārdus un pat kampaņas bez atslēgvārdiem.

(Tas nozīmē, ka reklāmas var tikt rādītas arī uz produktiem/pakalpojumiem atbilstošiem meklējumiem, kuri nav pievienoti kā atslēgvārdi kampaņās.)

• Google AI mācās no jūsu atslēgvārdiem, reklāmām un galamērķa lapām, lai atrastu vērtīgus meklēšanas atslēgasvārdus, kurus jūs varētu būt palaiduši garām.

• Pieejamas papildu kontroles iespējas, piemēram, pilsētu tārgetācija ad group līmenī, zīmolu iekļaušana/izslēgšana un uzlaboti pārskati par atslēgas vārdu match type rezultātiem.


Reklāmu resursu optimizācija

• Nodrošina “teksta pielāgošanu” (agrāk saukta par auto-created assets) un “Final URL expansion”

• Dinamiski ģenerē atbilstošus reklāmas tekstus un novirza lietotājus uz piemērotākajām galamērķa lapām — pielāgotiem ar mākslīgo intelektu.

• Nodrošina elastību (iespējams ieslēgt/izslēgt funkcijas) un caurspīdīgumu ar uzlabotiem pārskatiem par reklāmas resursiem.

Īsumā: AI Max apvieno DSA (Dynamic Search Ads) un Broad match atslēgas vārdus.

Lielākā daļa šo funkciju jau iepriekš bija pieejamas DSA vai Broad Match formātā.


Papildu funkcijas un kontroles

• Ģeogrāfiskā mērķēšana pēc interesēm reklāmu ad group līmenī.

• Zīmolu kontrole: iekļaušana/izslēgšana kampaņas un reklāmu grupu līmenī

• URL iekļaušana/izslēgšana — labākai galamērķa lapu kontrolei

Ko apvieno Google AI Max?

Google AI Max apvienoti vairāki risinājumi, kas palīdz uzlabot reklāmu radošos risinājumus un mērķēšanu

none provided
Galvenie elementi

AI Max palīdz rādīt reklāmas īstajiem cilvēkiem īstajā laikā, automātiski pielāgojot reklāmas, lai sasniegtu labākus rezultātus

none provided
Kad to izmantot?

Kad vislabāk izmantot Google AI Max un kad no tā izvairīties?

none provided

Ja testējiet:


• Turiet AI Max atsevišķi no pamata atslēgvārdu kampaņām

• Izmantojiet zīmolu un URL izslēgšanu, lai izvairītos no nevajadzīga trafika

• Regulāri pārskatiet meklēšanas rezultātu pārskatus un asset performance

• Kampaņas sākumā nosakiet precīzus valodas, ģeogrāfijas un CPC limitus

• Izmantojiet to kā izpētes rīku, nevis kā galveno stratēģiju (vismaz pagaidām)


Tāpat kā jebkura jaunā Google Ads funkcija, AI Max meklēšanas kampaņām ir ar potenciālu — īpaši jaunu atslēgasvārdu atklāšanai un radošo resursu optimizācijai. Taču, tāpat kā iepriekšējie automatizācijas rīki, to efektivitāte būs atkarīga no taviem mērķiem, budžeta un iestatījumiem. Ir vērts izmēģināt, bet testē piesardzīgi — testē nelielā apjomā, seko līdzi rezultātiem un izmanto kā papildinājumu, nevis aizvietotāju savai pamatstratēģijai.


Dalies ar rakstu