Rīgas lidostā tagad pieejama pDOOH reklāmas pirkšana

Media Port, Rīgas lidostas reklāmas operators, ir uzsācis Programmatic Digital Out-of-Home (pDOOH) pārdošanu, kļūstot par pirmo mediju operatoru Latvijā, kas piedāvā pilnībā automatizētu digitālās vides reklāmas iegādes risinājumu. Šis ir nozīmīgs pavērsiens Latvijas un Baltijas reklāmas tirgū, jo tas sniedz reklāmdevējiem iepriekš nebijušu elastību, ātrumu un precizitāti kampaņu plānošanā un realizācijā.


Kas ir pDOOH un kāpēc tas ir nozīmīgi?

pDOOH ļauj reklāmdevējiem iegādāties digitālo vides reklāmu vienību ekspozīcijas, izmantojot programmatisko platformu, balstoties uz reālajiem pasažieru plūsmas datiem un mērķauditorijas parametriem. Tas nozīmē, ka reklāma lidostā kļūst:


Premium reklāmas lokācijas

Programmatiskajā pārdošanā pieejamas vairākas augstvērtīgas digitālās virsmas:


Reklāmdevējiem jāņem vērā, ka visām reklāmām jāsaņem apstiprinājums no lidostas “Rīga”. Saskaņā ar Ministru Kabineta noteikumiem “Valodu lietojums informācijā” reklāmas var būt svešvalodā, bet ar latviešu valodas tulkojumu / subtitriem. Reklāmas tikai svešvalodās pagaidām nav atļautas.


Par auditoriju

Rīgas lidosta 2024. gadā apkalpoja 7,12 miljonus pasažieru, un 2025. gada prognoze ir 7,4 miljoni.


Pasažieru profils:

Dalies ar rakstu