Retail media - spēcīgs kanāls ar ietekmi uz pārdošanu

Retail vide pēdējā laikā kļuvusi par pieprasītu reklāmas izvietojumu. Cilvēki iepērkas arvien biežāk, un reklāmas ziņojumi veikalā vairs nav tikai “fona troksnis”, tie kļuvuši par pamanāmu daļu no iepirkšanās pieredzes.
86% Latvijas iedzīvotāju katru nedēļu apmeklē lielveikalus, un tur zīmoliem ir iespēja runāt ar auditoriju brīdī, kad tiek pieņemts lēmums par pirkumu.
🌮 Case study: Santa Maria Tex Mex Rimi kampaņa
Aprīlī dentsu Latvija kopā ar Rimi īstenoja Santa Maria Tex Mex kampaņu visos mazumtirdzniecības kanālos. Mērķis bija skaidrs iedvesmot pircējus izmēģināt kaut ko jaunu, vienlaikus pierādot retail media spēku.
Kampaņas laikā:
• Sasniegti vairāk nekā 2 miljoni pircēju
• 7x ROAS (Return on Ad Spend)
• 40% reklāmas atpazīstamība
• Un spēcīgs pārdošanas kāpums, pārsniedzot kategorijas vidējos rezultātus
Top kanāli pēc redzamības (2025)
dentsu pētījumu dati liecina, ka in-store reklāma šobrīd ir starp redzamākajiem kanāliem Latvijā.

1 nedēļas laikā sasniegtie pircēji
Nedēļas ietvaros mazumtirdzniecības veikalos iespējams sasniegt ievērojami plašāku auditoriju nekā tirdzniecības centros.

Mēs apvienojām e-veikala bannerus un ar programmatic retargeting (e-veikala apmeklētāji) ar in-store ekrāniem un radio dažādos veikalu formātos, no “Hyper” līdz “Express”.
Rezultātā izdevās sasniegt pircēju gan tiešsaistē, gan precīzi tajā brīdī, kad viņš stāv pie plaukta ar salsas burciņu rokās.
Ko tas nozīmē?
Retail media vairs nav tikai “plauktu reklāma,” tā kļūst par spēcīgu kanālu ar reālu ietekmi uz pārdošanu un zīmola uztveri.
Un mums priekšā vēl daudz jaunu garšu, formātu un ideju!
Dalies ar rakstu

