Digitālā vide pārņem Rīgu

Digitālās vides reklāmas iespējas Latvijā aug strauji, pilsētā parādās arvien vairāk modernu ekrānu, kas ļauj zīmoliem uzrunāt cilvēkus dinamiskāk un efektīvāk. Vides reklāmas uzņēmumi aktīvi paplašina savus digitālo ekrānu tīklus, uzstādot jaunus risinājumus vietās, kur ikdienā ir liela cilvēku plūsma. Tas nozīmē, ka reklāma kļūst ne tikai redzamāka, bet arī aktuālāka un pielāgotāka mūsdienu ritmam.


Šī gada beigās gaidāms nozīmīgs papildinājums Rīgas vides reklāmai - BMO digitālo ekrāno tīkls Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā ar vērā ņemamu 12 miljonu cilvēku plūsmu gadā.

Travel digital tīklu veidos 7 digitālie ekrāni stacijas galvenajās ejās, kas papildinās gan BMO Shopping digital tīklu, gan esošo pilsētas ekrānu pārklājumu, kā arī 2 lielizmēra LED ekrāni, kas nodrošinās kampaņu pamanāmību tik nozīmīgā satiksmes mezglā.




BMO digitālo ekrānu tīkls Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā

Travel digital tīklu veidos 7 digitālie ekrāni stacijas galvenajās ejās, kas papildinās gan BMO Shopping digital tīklu, gan esošo pilsētas ekrānu pārklājumu, kā arī 2 lielizmēra LED ekrāni, kas nodrošinās kampaņu pamanāmību tik nozīmīgā satiksmes mezglā.

none provided

Visi vides mediji aktīvi paplašina savus digitālo ekrānu tīklus, uzstādot jaunus ekrānus stratēģiskās lokācijās, lai nodrošinātu vēl efektīvāku auditorijas sasniegšanu.

Reklāmdevējiem jāņem vērā, ka aizvien palielinoties Digitālo ekrānu skaitam, varētu augt pieprasījums pēc statiskās vides reklāmas, kas garantē 100% redzamību pārsātinātajā digitālajā vidē.


Jaunumi

Rīgas ielās pieejami jauni digitālie ekrāni no Visual Media, BMO un Dscreen.

none provided
Drīzumā

Jau pavisam drīz sagaidāmi vēl jauni ekrāni reklāmas izvietojumiem.

none provided

Dalies ar rakstu